Mõeldud sulle...

  • Ettevõtjale

    Esitled oma töid ja brändi professionaalselt ja haaravalt. Hakkad paremini mõistma, mis on see, mis sinu projekti eriliseks teeb ning kuidas seda teistele selgelt näidata!

  • Kujundajale

    Veebi- või sisekujundaja, graafiline kujundaja või stilist: Tunned värvide ja teiste visuaalide harmoonilise kombineerimise saladusi, nende mõju alateadvusele.

  • Turundajale

    Mõistad oma klientide tõelisi vajadusi, osates esitada õigeid küsimusi ning edastades tööd, mis paistavad silma ja eristuvad massist.

  • Hobitegijale

    Sinu uued teadmised on käepärased tööalaselt ja igapäevas- stiilsus ja hea maitse toetab sind kõikjal. Kujunda oma kodu nii, et see su hinge toetab ja vali oma riided ning aksessuaarid osavalt.

  • Poodnikule

    Sinu poe bränding, veeb, sisustus ja pakend saavad ühtse ilme ning need tõmbavad ligi just õigeid inimesi.Tõused teiste seast oma läbimõeldud esitlusega esile.

  • Arenduskeskustele

    ..ja juhendajatele. Siin on kuldteri, mis on ajatud ja läbinisti praktilised igale ettevõtjahakatisele. Siit saab juba seemnes privileegid, mis aitavad konkurentsis esiritta tõusta.

Sisu

Praktiline põhikursus, mis edastab sulle harmoonilise kujunduse põhireeglid

  • 1

    Hakkame pihta!

    • Mida sa teada saad?
    • Enne kui me alustame...
    • Eeltöö
    • Sinu projekti harjutus
    • Märksõnad projekti stiili määramiseks
    • Analüüsi oma projekti
    • 1. Sinu eesmärk: toode ja bränd, mis mõjub nooruslikult ja mängulisena
    • 2. Sinu eesmärk: toode ja bränd, mis mõjuvad elegantsena ja väljapeetuna
    • 3. Sinu eesmärk: toode ja bränd, mis mõjuvad maalähedaste ja sõbralikena
    • 4. Sinu eesmärk: toode ja bränd, mis mõjuvad luksusliku ja eksklusiivsena
    • Enne, kui sa lähed...
    • Abi edasiseks tööks
    • Harmoonilise kujunduse käsiraamat

Hind

Boonusena kaasas!

Uus ja täiendatud väljaanne! Formaat: PDF, A4, prinditav Lehekülgi: 100

  • E-raamat: Harmoonilise kujunduse käsiraamat ettevõtjale

    Väärtuses 9,90

    Selgitan lahti, kuidas luua harmoonilist värvipaletti – just sinu ettevõtte jaoks. Kuidas teha brändikaarti, mida saad edaspidi spikrina kasutada kõigi oma kujundustööde juures. Kuidas luua inspiratsioonitahvlit, mis toimib teenäitajana. Milline fotostiil sobib just sinu ettevõtte valdkonna ja sihtgrupiga Milline kirjafont on parim su veebilehe ja bännerite jaoks jpm Ja muidugi on seal veel ohtralt praktilisi nõuandeid, mis on abiks hea kujunduse loomisel IGA PÄEV, nii tööl kui kodus.

Efektiivne töövoog

Vähenda oma peavalu, teades täpselt, milliseid elemente oma projekti esitlusse kaasata. Vähenda tööaega, olles valmis loonud kindla värvipaleti ja teiste visuaalide kogumiku.

  • Vali enesekindlalt harmoneeruvaid värve ja visuaale, et soovitud muljet edastada, olgu selleks maalähedus, avatus, eksklusiivsus, elegantsus või midagi muud, mida vajad sina või vajab su klient.

  • Loo kauneid palette ja visuaalseid kooslusi, mis püüavad pilku ja mõjuvad professionaalsena.

Saad selgust, enesekindlust ja rohkem häid kliente

See spikker on sulle, kes sa tahad oma kujundustele anda juurde harmooniat ja haaravust, tõmmates ligi oma ideaalkliente.

ALUSTA SIIN!

KKK

  • Millal saan ma alustada?

    Kohe peale registreerumist!

  • Kas ma vajan eelnevaid teadmisi kujunduses?

    Ei vaja! Kui soovid siit edasi end arendada, siis on nii blogis kui kursuste lehel selleks erinevaid võimalusi.

  • Kuidas saan omalt poolt panustada?

    Mul on väga hea meel igasuguse tagasiside eest! Saad täita vastavad vormid.